Regulamin korzystania z „Systemu rezerwacji wizyt on-line” w City Clinic
§1
Postanowienia ogólne
- Właścicielem systemu rezerwacji wizyt on-line i stroną sprawującą nadzór nad jego działaniem jest City Clinic Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, ul. Popularna 62A,, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000325982, NIP: 5222915808, REGON: 141780218,2.
- Celem systemu jest ułatwienie Pacjentom dostępu do usług City Clinic. Poprzez system można zapisać się na wszystkie konsultacje specjalistyczne lub odwołać umówione wcześniej wizyty.
- Zalogowanie się do systemu rezerwacji wizyt on-line jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych, w tym na komunikacje droga elektroniczną na podany adres e-mail oraz na podany numer telefonu przy pomocy SMSów a także za pomocą połączeń telefonicznych.
- Podanie danych: adres e-mail oraz nr telefonu komórkowego, jest niezbędne do korzystania z systemu rezerwacji wizyt on-line i ma charakter dobrowolny,
- Osoby udostępniającym dane City Clinic mają prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia.
§2
Dostęp i korzystanie z systemu rezerwacji wizyt on-line.
- Osoby które ukończyły 16 lat mają prawo do korzystania z systemu rezerwacji wizyt on-line City Clinic. Rezerwacji dla pacjentów poniżej 16 r.ż. może dokonać rodzic lub opiekun prawny.
- Pacjenci niepełnoletni są zobowiązani do przybycia na konsultację/badanie z opiekunem prawnym.
- Zapisanie się na wizytę nie jest możliwe, jeśli pacjent nie poda wymaganych w formularzy on line danych i/lub nie potwierdzi akceptacji niniejszego regulaminu
- Pacjenci posiadający ubezpieczenie kosztów leczenie we współpracujących z City Clinic towarzystwach są obowiązani do zgodnej z regułami danego towarzystwa autoryzacji uprawnień w taki sposób aby w terminie wizyty ich uprawnienia do korzystania ze świadczeń finansowanych przez ubezpieczyciela nie budziło wątpliwości.
- Potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji jest wyświetlenie w systemie podsumowującej strony dotyczącej wizyty i ostateczna akceptacja jej kryteriów przez pacjenta. W momencie potwierdzenia kryteriów wizyty dokonuje się wpis na grafik przyjęć City Clinic.
§3
Potwierdzanie i odwoływanie wizyt zarezerwowanych przy pomocy systemu rezerwacji wizyt on-line.
- W dniu poprzedzającym wizytę, na podany numer telefonu komórkowego pacjent lub jego opiekun prawny otrzymuje wiadomość SMS przypominającą o wizycie. Pacjent lub jego opiekun prawny jest obowiązany do potwierdzenia wizyty smsem zwrotnym w dniu jego otrzymania. Wizyty nie potwierdzone są anulowane bez powiadomienia o tym fakcie pacjenta lub jego opiekuna.
- Brak wiadomości SMS przypominającej o wizycie nie jest równoznaczny z odwołaniem wizyty. O ewentualnych zmianach pacjent jest informowany telefonicznie przez pracowników City Clinic.
- Pacjent lub jego opiekun prawny w każdym przypadku może odwołać zarezerwowaną wizytę. Odwołanie wizyty możliwe jest za pośrednictwem systemu rezerwacji on-line lub telefonicznie, jednak nie później niż na 3 godziny przed zarezerwowanym terminem. Za wizyty potwierdzone sms zwrotnym i nie odwołane, na które pacjent się nie zgłosi, City Clinic ma prawo pobrać opłatę w wysokości 50% ceny takiej wizyty obowiązującej w dniu rezerwacji.
§5
Reklamacje i uwagi
- Reklamację dotyczącą systemu rezerwacji wizyt on-line można zgłaszać telefonicznie pod numerami telefonów (22) 863 90 69 lub 790 267 888 w godzinach pracy City Clinic, oraz drogą elektroniczną na adres rejestracja@cityclinic.pl
- Wszelkie uwagi i sugestie pozwalające na doskonalenie systemu rezerwacji wizyt on-line należy przesyłać droga elektroniczną pod adres e-mail: rejestracja@cityclinic.pl
Warszawa, 28.04.2016